Klachten en klachtenprocedure
We hoeven er gelukkig zelden van gebruik te maken, maar ook wij hebben een klachtenprocedure.
1. Klacht indienen
Dien de klacht schriftelijk in binnen 10 werkdagen via de klantenservice van Lexima België. Naast de melding per brief of per e-email is er ook een mogelijkheid via het contactformulier op onze website.
Je ontvangt binnen 7 dagen een antwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Lexima binnen de termijn van 7 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst, een motivatie voor de vertraging en een indicatie wanneer de klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
2. De klacht wordt in behandeling genomen
De klacht wordt onderzocht door de verantwoordelijke medewerker, die voor een toelichting contact met u zal opnemen. Daarnaast wordt uiteraard binnen Lexima gesproken met de persoon of personen die met de klacht te maken hebben.
3. Uitspraak
Op basis van de verzamelde informatie zullen we samen zoeken naar een oplossing die voor beide als positief ervaren wordt. Indien de klacht (deels) gegrond is, wordt aangegeven welke verbeteracties Lexima aanbrengt.